trötter, glader, toker

det blev inget hemligt ärende idag! men ja, imorn MÅSTE jag.
jag och ludvig aka lurrwen fick något att göra iallafall ;)
älskling hade match i valbo, så vi åkte dit!
men innan blev det mcd, hihi. mia, stefan och brittlouise var också där, så vi satt med dom :)
valbo förlorade iallafall med 6-2, stackarna.
åkte hem med halv elva bussen, och nu är jag vråååååååååååltrött.
vet inte ens varför jag gick till datan ens, kanske var det 2½men som lockade..
aja, börjar tidigt imöra så nu lär jag sussa.
tjingeling

 ALEXANDER KYCKLING!


Kommentarer
Postat av: luddde

mästare i cykling !

2009-03-04 @ 23:33:12
Postat av: luddde

jo det va ett jävla shååååå på brittlouise med

2009-03-12 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0