tjabba tjena hallå! roligrubrik.net

ja, det blev att gå i skolan idag, dock känner jag mig inte 100% kry än.
till råga på allt försov jag mig till tjugo i åtta och bussen gick tio i, men jimpan var så snäll och ge mig skjuts
så jag hann i tid :) film på engelskan och lite jobbande på matten, sen var det slut för dagen.
åkte ner på stan och mötte lizziegirl, gick runt på stan och strosa litegrann. har hittat ett par snygga och billiga jeans
som jag har tänkt att köpa. 400 kronor är det ju lätt värt! sen gick vi och åt, sen gick runt igen.
åkte till källmur och träffade angelika &co ett tag, sen till stan igen. mötte maja osv :)
sen åkte jag och liza hem till mig och fikade mina sista bullar, och så gick vi ner till her place.
har nyss ätit wook och nu sitter liza och laddar in massa musik på hennes data, och jag hjälper till tihi
imorgon är det fredag och vi är taggade för en rolig kväll :)
aja, jag funderar på att promenera hemåt snart, two and a half men börjar ju!
hejp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0