snart snart snart..

är det FREDAG! wihoooooooo :)
min skoldag blev rätt kort, jag försov mig över spanskan, kom till engelskan..
kollade klart på filmen, usch vad den var hemsk :( malin snuttan grät tillochmed! ahw
engelskan fick sluta tidigare och så började matteprovet direkt.
fyfan, jag kan ju säga att det blir många rester för min del. satt och klura på sista Gfrågan hur länge som helst,
hade ingen tid eller ork åt VGfrågorna.. illa. två dosen (tusen) rester kommer det bli för min del!
slutade tolv, så gick jag, malin, sofia och linda till matsalen och åt. tur hade jag när det fanns biff
istället för fiskrens och ströbröd som de kallar för laxpanetter.
och då på lunchen berättade även linda den glada nyheten, vi har ingen datakunskap imorn bitti!
jag blev överlycklig, kunde nog inte göra en fredag bättre. okej, där tog jag i men ändå!
så det blir sovmorgon till tjugo i elva, då har vi bara gympa och sist samhäll!

jaja, efter skolan drog jag hem ett tag, sen tog jag bussen med wajna hem till henne.
städade och plockade möbler i hennes rum i cirka 4 timmar, hard work work.
sen åt vi vrålgod mat, och senare blev det 2½men +kexchoklad! mums
åkte med åttabussen hem, och försökte i en timme med att få igång med min webb.
tillochmed datan gick inte igång när startade om den :o dåligt rädd jag blev,
då har jag isåfall kraschat två datorer. duktigt
men det ordnade sig som tur var, men webben funkade inte. mitt tålamod var på 0 så jag gav upp.
nu ska jag strax dra mig till sängs och titta på film tänkte jag, :) hejsvejs


Kommentarer
Postat av: malin

bajsfilm!



och isåfall får vi sitta och göra resterna tillsammans :')

2009-03-27 @ 19:49:41
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0