sandpapper lips

låter inte särskilt frestande va? och svaret är ju självklart nej.
jagvet inte hur det har kommit till egentligen, men jag är verkligen übertorr.
aja, lizziegirl kom hit runt halv sju, så tog vi halv åtta bussen hem till petra :)
ungen kom hem från teneriffa i söndags och var ju negerboll som förväntat.
trevligt att träffa henne igen! tog halv tio bussen hemåt i kylan, jävla fitt snö..
och nu har jag sökt sommarjobb på Furuviksparken som hästskötare/lott och spel försäljare. hahaha
nu får man hoppas på det bästa helt enkelt ;) nu ska jag gå och be min fader att sjukanmäla mig imorn,
så får man sova ut lite! som sagt, palla temadag.
aja, ska väl krypa till kojs strax efter jag har pratat med papi.
godnatt hattefnatt


Kommentarer
Postat av: malin

härligt att du oxå skiter i skolan idag ;D

2009-03-24 @ 08:37:39
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0