överbelastad hjärna och förträngd Våffeldag

skoldagen gick väl rätt snabbt idag, slappt på de två sista lektionerna!
på engelskan tittar vi på Boys don't cry, fyfan vad hemsk den är.
skoldagen slutade klockan tre, och då var det bara att åka hem och slå upp matteböckerna.
lite avbrott blev det med mat och 2½men men sånt händer..
och jag som hade gått och tänkt på det hela dagen idag, att det var våffeldagen.
men hjärnan glömde nog bort allting under pluggandet, så när det serverades
kött med klyftpotatis och sallad var det bara fokus på att få i sig det goda. glupsk_tjej!
så nu känner jag mig lite besviken haha ;) får väl vara efterbliven och äta det imorn istället, haha
mitt upp i 2½men ringer min bästa friend paula och frågar om vi kan snacka matte över telefon,
så det var bara att dra sig från tvn och sätta sig  med skiten igen. fast paula gör ju allt mycket roligare,
och över 1½ timme pratade vi. bra gjort av oss.

malin' säger:
jag vill inte få dosen rester 
JSterley säger:
tvådosenfemhondra rester kommer jag få 
   malin' säger:
jag kommer få tvådosenfemhondrafårti rester!!!!!


HAHAAHAHAAHA

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha snyggt citat där i slutet ;)

2009-03-26 @ 16:37:29
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0