OSOCIAL SVAR JA?

till att börja med så vill jag säga att min data är sär och vill absolut inte starta, jag tror jag dör.
datanörd kommer väl upp nu, men jag tänker för fasiken på alla jävla bilder som finns..
tänk om dom försvinner? jag börjar grina, svär. haha

aja, min lördag blev inte som planerad.
älskling ville spela pingisturnering, och maja hade verkligen tajming på att fråga om vi skulle göra nåt! :)
så det blev melodifestivalen med henne, sen runt ett gick jag över till lizziegirl, där mia också var.
det blev nattäventyr, först till järvsta och sedan till andersberg. kom hem sex på morgonen, slitna jävlar.

söndagen började med en liten stadsvandring med ludvig, åt på nian ochså :)
sen kom svärföräldrarna och hämtade oss, så bar det iväg upp till Läkerol Arena för att kolla på älsklings final.
fick ha på mig en stinkande träningströja första perioden, sen stod jag inte ut mer hihi
matchen slutade iallafall 8-7 till GGIK. därefter skjutsade dom hem mig ända ut till boomhouse :)

måndagen var en trög dag i skolan, mer orkar jag inte berätta. och där började min hemska förkylningen.
stannade inne hela kvällen och blev allt sämre! så nu har jag vart hemma från skolan de senaste två dagarna
med feber, en kraftig förkylning och ögoninfektion. bra roliga dagar, NOT
nu sitter jag här vid mamma och jimmys dator eftersom min ja.. är cp
har lite av febern och förkylningen kvar, men jag tänker nog gå imorn ändå.
iförsig har vi bara tre lektioner, det ska jag nog klara av!
så ska jag ju träffa liza och luncha med henne, sen blir det lite ärenden.
på fredag är det ju party på nynäsgården, och det blir en lugn kväll för mig. jag hoppas att det blir lyckat!
aja, nu orkar jag inte skriva mer..
på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0