nyblivande borgiskändisar?

nemen fyfan, det där vill jag inte ens prata om! HAHAHAHA

aja, dagen började med tråkfoto, laddade in våra tjusiga abstrakta bilder.
sen blev det lite småroligt i datasalen, mer säger jag inte tihi.
sen var det lunch, matte och svenska. haha jag säger som malin att det blev en magträning idag,
i brist på annat satt vi och kollade upp fula namn på internet.
åslög, gunlög, sven-göran och vettefan vad fula namn det fanns! otroligt kul var det iallafall :'D
men det konstiga var att folk tyckte att namn som kevin, cassandra, tindra var fula?
hellre döper jag faktiskt mitt barn hellre till kevin än sture faktiskt.
efter skolan åkte jag hem och åt, och sedan tog jag bussen hem till lil sis petra!
gick och köpte glass innan den rätte för rosing började :)
så gick jag ner till ettan runt 10 över, blev en välbehövande och lång promenad.
nu sitter jag här och ska strax krypa ner till kojs!
ny dag och nya tag imorn. då blir det att leta sommarjobb, wiho

Kommentarer
Postat av: Malin

"hellre döper jag faktiskt mitt barn hellre till kevin än sture faktiskt."



hahaha, klockrent! xD



PUSS SÖTNOOOOOOOOOOOOOOS! :*

2009-03-11 @ 21:51:51
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0