Fotosession ;)

hade faktiskt jättekul i skolan! började med foto, och susanne var inte där wihu
hade nån ung kille vid namn niklas som lät oss fota med systemkamera!
skitkul var det :) hellre det än att sitta och lyssna på smackis..
sen la han in alla bilder på en mapp, så fick vi sitta och redigera dom i photoshop,
så lärde han oss saker i det och sånt :b faktiskt den första fotolektionen jag tyckte var kul!
tiden gick fort och slutade tolv, sen var det chicken bits som gällde, MMMMUMS
åt dock inte lika många som förra gången, moaha (åt 16 st förra gången)
jag tror att min magsäck har krymt nån millimeter, kan det vara så? haha :'D
sen var det matte, jag gjorde min rest expontontiellagklödldked funktioner (?)
gick hyffsat, jag hoppas att jag klara mig. dagen tog slut ett, skönt.
men några girls och jag gick till datasalen och jobbade med hemsidan, duktigt
sen följde jag med linda till vasa för att möta upp hennes pojk sebastian,
var där på cirkus ett tag innan vi drog till stan.  mötte upp paula och vidare på hemligt uppdrag ;)
malin &co ni vet vad det är! sjukt nervös var jag iallafall. men det went well .
tog bussen hem och åt, och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lite fortare.
för jag ska minsann tvätta. just det, tvätta! herregud, mamma tycker att det är på tiden
att jag lär mig lite, för hon vet hur glömsk jag är! så det är väl bäst att börja..
har vart med några gånger förr, men nu blir det att göra skiten själv. usch
deprimerande låter det också. efter det blir det att plugga träningslära,
snäppet roligare faktiskt. 

här kommer bilder från fotolektionen!

 

 

Kommentarer
Postat av: llliiinddah

hur gick det hemliga uppdraget :D?

2009-03-31 @ 22:00:12
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0