Kärlek i ett år.

idag är det precis ett år sen jag och Martin träffades för första gången,
kärlek i första ögonkastet, for real!




det var en rätt bra fredagkväll! jimpan kom och hämtade mig och alla mina väskor,
kom hem och städade mitt rum faktiskt, bytte alla lakan, dammsög osv.. dutti josefine.
sen bestämde mamma och jimmy att vi skulle hämta mat på Frasses, så hämtade vi upp liza
och åkte dit. mums filibabba var det, men äckligt mättande..
sen åkte vi till stan med angelika, så träffade vi på emil, jojje, eddy och hiller.
dom hänkade på oss, så gick vi till jojjes syrra. skitmysig lägenhet!
lyssnade på musik och hennes syrra hade några kompisar där som söp,
lite underhållande faktiskt ;) sen blev det donken och käk för angelika, emil och jojje.
så började en kille från sthlm prata med oss, läskig.net

han ba räckte fram en chicken bits och sa: ta en tugga!
jag ba: öhm, nej tack.
han: om du inte tar en tugga kommer jag aldrig mer prata med dig.
HAHAHAHA, jag ville säga: vill du ha en bryboll?
men jag tog ingen tugga iallafall, men han fortsatte prata och frågade om vi ville följa med till skutskär,
vi bara satt och fnissade åt han. så ville han att vi skulle ta hans nr,
så fråga vi vad han hette..
han: öhm, ni kan kalla mig håkan!
hahahaha, vi dog. sen tog vi tio i ett bussen hem, så började liza smsa med honom,
så ringde han tusen gånger på natten, hahahaha. slisk_håkan
idag vaknade vi faktiskt rätt tidigt, typ halv elva. gick upp och gjorde våfflor till frukost :)
sen fick jag skjuts av lizas mamma hem, och nu sitter jag här och möglar.
skönt att göra ingenting. ska snart duscha och sånt, sen blir det att vara med petra,
så blir det nog lizziegirl med några till ikväll, nice :)
aja, hejdoo.


 15 APRIL ÅKER JAG OCH LIZZIEGIRL TILL DOROTEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0