jävla masjävel!

igår var det en slapp dag, eller ja inte så värst i skolan.
fick tillbaka engelskauppsatserna, VG- blev det. missnöjd faktiskt, och så satt han och skratta åt konspirationsidéerna.
(jag skrev om World Trade Center attacken och en del av konspirationsidéerna till det, att vissa saker inte stämde osv..)
jag blev så jävla arg, men jag satt där och höll minen medan han satt och flabba och sa att "det här är omöjligt blablabla"
VADFAN VET HAN OM DET?! så nu är det typ en tredjedel av uppsatsen som ska skrivas om.. jippie.
plus att vi gick till länsmuséet efter skolan med bilden, eftersom vi skulle göra det förra veckan egentligen.
kom därifrån halv fem, roligt. jag hade absolut ingen ork att gå runt på stan och leta sommarjobb då, så jag åkte hem.
åt god mat och tittade på film med familjen istället, skönt att vara hemma faktiskt.

idag gick dagen snabbt, hade bara 3 lektioner och slutade 12.
åkte hem och åt nudlar, nu sitter jag här och väntar på att eddie ska höra av sig.
när han har slutat ska jag åka hem till han i strömsbro, prata och röka pipa :) det blir nog nice.
har inte träffat grabben på ett tag! kanske blir det några till också, det vet man ju aldrig.

och jag har tänkt på en sak, fan vad jag har vart fettig den här veckan! sjukt socker/fett sugen haha.
måndag: massa glass på b-matchen!
tisdag: käk på max, daimstrut
onsdag: popcorn, chips
undrar vad dagens fett blir.. HAHA fyfan vad töntig jag är, men jag brukar (faktiskt helt jävla otroligt nog) vara rätt noga vad jag äter mitt i veckorna. nu blir det skärpning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0