hårfärgning och 2½men

jag fick med mig ludvig ner på stan iallafall! =)
gick runt och strosa lite på stan,  så köpte jag hårfärg och en tröja.
ludvig hittade inget han tyckte om, haha.
sen gick vi och köpte jättegod glass på nian och bara satt och njöt av den,
så länge den varade.. sen åkte vi båda hem.
nu sitter jag här och tittar på 2½men på trean, snart ska jag låta mamma färga håret på mig.
och imorgon är det ÄNTLIGEN helg!
min helg är iallafall planerad, ska till pappa imorn och firas först.
sen ska jag hem till liza, där flera andra flickor också är! :) vet inte riktigt vad vi ska göra.
på lördag ska jag nog lite på älsklings match, sen ska jag med till hedesunda och sova där antagligen ;)

 LURRWEN
 tröja från MQ 199 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0