happy birthday to myself

min födelsedag har väl vart okej hittills,
förutom att paula inte är i skolan och att älskling har blivit sjuk så vi kunde inte träffas idag..
det var bra synd det.
aja, vissa i släkten kommer runt sex och äter tårta, sen bjuder jag väl över några ;)
en slapp dag i skolan igen. började med mediakunskap, och nu har vi foto.
med smackarn till lärare till råga på allt. fan vad jag inte tål henne på något sätt.
iallafall, så fick vi gå ut och fota. jag, linda, louise och johanna gick till boulongern
och försökte fota vår uppgift: abstrakta bilder.
hur fan ska man kunna fota en känsla?
kanske jag som är dum, men jag förstod den inte helt.
fick sluta halv elva istället för tolv så det var ju bra, gick och åt direkt.
sen var det slapp i bibblan, lånade laptops. min dampa sönder så jag sket i det.
och tack linda och johanna för att ni prickade av mig på matten hihi!
tur att masoud var borta. jag orkade inte vara kvar för jag hade grymt ont i magen,
så jag åkte hem. inget speciellt skulle hända på lektionerna ändå, sista lektionen var svenska
och då skulle vi bara sitta och lyssna på klasskamraters tal. wei



 17 år, fytusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0