go o glá kexchokla

snacka om att det inte var min dag igår.. passande med fredag den 13:e!
det var på gympan allt började, precis efter lektionen fick jag nå anfall,
först illamående sen jättesvårt att andas. det kändes helt seriöst som att jag skulle dö.
tack för all hjälp malin gumman :) magnus trodde att det var ansträngningsastma,
och skolsyster.. ja vettefan. pappa fick komma och hämta mig,
åkte hem och duschade. sen vid tvåtiden kom älsk,
jag packade och sånt, sen kom mamma och hämtade oss. handlade lite snabbt, sen hem igen.
laddade hem senaste avsnittet av 2½men och Ratrace! haha ;)
tog ett skönt och långt bad, och när vi skulle dela på en riesen, bet älsk mig i läppen så jag fick feta bulan :'D
jättefint, ännu mer otur..
sen blev det käk och sedan blev det film med popcorn och choklad. vi båda var jättetrötta, så vi kom i säng runt elva.
jag vaknade runt nio idag av en mardröm, så jävla hemsk..
gick upp och käkade frukost, sen åkte han till sin träning med mamma och jimmy.
nu har jag precis duschat, ska fixa mig och sånt strax. ska ut till valbo och jobba med mormor,
tjäna lite pengar sitter aldrig fel! sen efteråt ska jag ut till hääs ;) mys.
aja, ha en bra lördag allihopa.


 världens goaste människa till vänster <3

Kommentarer
Postat av: Malin

du menade till höger på bilden va? :* <3

2009-03-14 @ 13:29:31
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0