finally friday!

usch, sitter på datakunskapen som vanligt som alla fredagsmornar!
fattar noll av hemsidan igen och uffe verkar inte förstå sig på mig heller. haha bry
sen är det gympa, antingen teori eller vanlig men då är jag inte med pga förkylningen
som inte har lagt sig än.. sen är det bara lunch och samhäll kvar, så är det helg :D
wihu. ska hem till pappa efter skolan och lämna grejer, äta och så vidare.
sen bär det av till nynäsgården. ser fram emot det, och få träffa många trevliga people :)
aja, nu ska jag väl fortsätta med mitt.
ciao :)


åh just ja! min broders flickvän elin och hennes kompis som heter hanna (?)
har en blogg som jag tycker att ni ska kolla på. HAHAHAHAHA
lite omoget hur de skriver/sjunger om emos, men ja..
www.hertiginnornaafgefle.blogg.se
pinsamma tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0