en bra födelsedag :)

min födelsedag blev faktiskt riktigt bra, fast den skulle ha vart bättre om älskling varit här!
men du får krya på dig lillgubben ;)
mamma lagade en av mina favoriträtter, kyckling med pommes och wookgrönsaker.
riktigt mummigt må jag säga. sen vid sex kom mormor/far, håkan, ingela, adde och elin.
elin och adde som har vart hela 3 år idag! shit, efter alla avbrott och allt ;)
fikade och dom sjöng för mig, jisses pinsamt.
så öppnade jag presenterna, jag fick 1000 kr sammanlagt, ny plattång, hårgrejer, småsaker!
plattången var ju verkligen behövande kan jag lova.
så kom wajna och lizziegirl också :) kollade på gamla bilder osv.
nu sitter jag här och skriver klart min engelska, usch. får väl fixa till den på word imorn i skolan,
eftersom jag inte har word på den här datan, HAHA
  den bästa presenten var nog ditt mms älskling! hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för mms?

2009-03-05 @ 15:08:45
Postat av: och du är vem?

2009-03-05 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0