DÖD ÅT DATAKUNSKAP!

nu sitter jag här på datakunskapen och fattar noll.
självklart sitter uffe och har betygsnack med var och en.
det känns som att det inte blir något toppbetyg, jag hoppas på ett godkänt iallafall.
till råga på allt så MÅSTE jag göra beeptest på gympan eftersom att jag var sjuk förra gången,
annars var det valfritt. helvete vad jag kommer att dö, jag har europas sämsta kondis.
sen är det bara samhäll, fast vi håller ju på med samhällsekonomi så det är ju inte vrålkul.
aja, nu ska jag försöka komma igång med den här skiten.
SUR_TJEJ

Kommentarer
Postat av: lindaRydén

ja HATA DATA ! burn in hell

<3(,

2009-03-07 @ 17:10:32
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0