cuz' tonight I am gonna take you higher!

det blev en rolig ikväll igår!
började som sagt med middag här hemma med papi, angelica, cassandra, adde och elin.
fick pengar och badgrejer som vanligt, haha ;)
sen skjutsade bror hem mig till lizziegir och de andra brudarna, dock inte ida som jag sa tidigare.
käkade efterrätt och planerade kvällen, vi åkte till en fest i sätra först iallafall med lizas kompisar.
lägenheten var full med kattbajs och stank helvete, så vi gick aldrig in. träffade alexandra och ida :)
så åkte vi ner till stan igen, träffade risnicke som var på väg till bomhus.
sen var det tänkt att vi ska åka till hagaström, men det sket ju sig. typ alla som vi mötte
sa att det sög där. men ludvig åkte ner till stan och träffade mig och angelika ett tag,
pauwi och liza åkte hem. så kom daniel och hans kompisar, pratade lite osv.
träffade ju snygghedda också! sen köpte jag med mig mcdmat till liza, pauwi och mig.
så tog jag och angelika tio i ett bussen.
kom hem till pauwis "lada", så käkade vi och såntdär. sjöng singstar och hade allmänt roligt.
haha fyfan vad risiga vi är :'D  somnade runt fyra iallafall, och upp elva idag.
stack till söder och solade, skönt! vet inte om det blev så mycket resultat menmen.
nu är jag hemma igen, har nyss tagit ett bad och ätit ris.
och nu blev det lite ändringar i planeringen, älskling kommer nämligen hit efter sin match
för att vi ska bowla senare ikväll med fredrik, liza och pauwi :) sen blir det att sova ute i häs!
tjingeling

 haha ful bild från sommar 07. BLONDINEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0