Cecilia säger: jag är impad.

haha, brist på fantasi just nu. det där sa min mamma för några minuter sen på msn
när jag svarade ja på att jag hade sökt sommarjobb. kul va? intresseflagg ;)
2 timmar med ögonen riktade på massa mattetal blev det iallafall, jag är faktiskt rätt stolt.
sen tog jag ett välbehövande bad med hårinpackning och ansiktsmask.
skönt att få koppla av lite efter all hjärngympa haha!
sen blev det ju den rätte för rosing +mackor och nu har jag placerat mig framför datan.
och eftersom jag inte kunde träffa Martin imorn blir det extra plugg för min del,
sen ska jag kanske följa med till majas träning och prata med hennes tränare om man kan få provträna.
skulle vara jättekul att börja spela igen +få upp min usla kondis :')



ett litet extra plus idag är att jag får nästan 2 veckor påsklov,
eftersom på onsdagen veckan efter lovet åker jag upp till dorotea igen.
skönt faktiskt, och det skulle vara extra roligt att få med sig nån :)
får se hur det blir med den saken.

FÖRRESTEN så är det ju våffeldagen imorn, jag är taggad på att käka 1000 stycken, minst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0