back to school FY

min helg har vart helt suverän.
 lördag:  jag gick och mötte älskling vid pizzerian runt halv sju, så köpte jag kebab åt oss.
mumsigt och flottigt. kom hem hit och åt och tittade lite på film :)
sen var det dags att åka in till stan för att bowla med liza, pauwi och fredrik.
roligt var det, förutom att grabbarna störde oss dom jävlarna! :'D
älskling vann med inte så stor marginal, men ja.. en ovärdig vinnare enligt mig ;)
sen gick vi in till hemmakväll och älsk, liza och pauwi köpte godis och jag en dricka.
fredrik åkte vidare till malin. tjugo över tio tog vi bussen till hedesunda,
så kom mia och hämtade oss as usual. det blev inte så mycket mer än tvtittande innan vi somnade.
söndagen började redan kl tio för vår del, käkade frukost osv. sen skulle älsk på träning,
så jag och matilda passade på att gå lite på köpis. köpte likadana tröjor, haha!
+ ett par trosor var. sen gick vi och fikade lite :) kom hem till häs runt fyra,
åt mat och gott. så tittade vi på wipeout, väldigt underhållande! :D

 
åh vad jag tycker om dig!


i brist på annat provade vi fula reakläder ;)
tog 21bussen hem tyvärr, och gick och la mig direkt närjag kom hem.
måndag, usch fy och blä. men dagen rullade på, hade muntligt nationella i engelska sista lektionen,
det gick väl sådär. läraren hade påmint oss många gånger att inte säga typ: aa, ba, osv..
jag sa "aa" cirka 200 ggr, men jag la till ett "yes" på det så det lät ju bra.. NOT
nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar, ska fräscha upp mig lite,
sen ska jag till stan och möta linnea även kallad gås. det blir brynäsmatch för vår del,
nu måste brynäs fan vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0