back to school fucking helvete

söndagen var väldigt bra faktiskt! =) Martin hörde av sig att han var på väg hem från vemdalen,
så vi bestämde att jag skulle åka ut till häs på eftermiddagen.
stack först ner på stan med ludvig :)  köpte mina eftertraktade jeans sen gick vi och åt på buddy's!
hur gott och flott som helst, lite väl med sås kanske haha.
gick runt lite till, sen tog jag bussen med isabell till häs. och då började fittsnön komma :(
usch, jag som trodde att det skulle bli vår nu!
mia hämtade oss, så handla vi en snabbis. möttes i huset utav älskling, så gick vi upp och tog ett skönt bubbelbad :)
hade jättemysigt och badade i typ en och en halv timme. på kvällen blev det wipeout och varma mackor, mums.
se blev det 21bussen som vanligt. och då kom den där jävla ångesten igen, usch o fy ...

yes, måndag igen.. började med bild som vanligt, sen spanska.
sen kom våran mentor david och sa att det var eget arbete på matten och svenskan var inställd! wiho
så då slutade vi tolv, skönt :) gick och åt med brudarna, sen bar det iväg till waynes.
paula hänkade på också. åt en av de godaste pajerna jag har ätit, hallon/blåbärspaj.
matorgasm som ludvig säger. blev mycket skratt och prat i cirka två timmar, sen gick alla åt olika håll.
jag åkte hem till brynäs, och nu sitter jag här och gör i princip ingenting, ska nog åka hem till lizziegirl
senare eller vad vi nu hittar på! och en till sak vet jag att jag INTE ska gå i skolan imorn, 
palla jävla temadag och sitta och lyssna på nån från länsstyrelsen -,- nej jag tror att jag klarar mig!
 hoppas på ett finare väder iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0