Ahlgrens och herr Lundgren

usch, fick tillbaka matteprovet idag. men jag hade bara en liten rest, och det var jag förberedd på.
på svenskan hade vi bokprat, fy tusan vad dåligt det gick! jag hade läst ca 50 av linas kvällsbok,
men det är ju lite tur att man har sett filmen 5 miljarder gånger.
men självklart fick jag hjärnsläpp och glömde bort namn! haha
jag förväntar mig inget mer än G, usch vad besviken jag blir på mig själv.
efter skolan tog jag och Martin bussen hem till mig, kollade på kenny starfighter avsnitten! =)
kung. smaskade även i oss chokladsockerkaka och ahlgrens bilar, mumma.
+ nya 2½men avsnitt :) wiho. självklart missade han tolvan när han skulle hem,
så vi skjutsade honom till stan.
nu sitter jag här och tittar 2½men på sexan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0