you spin me round like record baby

det blev en rätt trevlig kväll igår iallafall. gick hem till liza, så åkte vi direkt hem till paulina där mia också var :) dom fixade sig och började dricka lite smått, så gick vi och mötte alexandra för att dom skulle ha något av henne. efter en hel del krångel om vart de skulle, tog vi bussen mot stan. mia hade inget busskort, så pauwi fick spela aspackad och bara hängde över mig haha. jag försökte spela allvarlig, men det var ganska svårt när liza stod bredvid och nästan asgarva! bara hon inte spyr, sa chaffisen och det försäkrade vi henne att pauwi inte skulle göra. bluffmakarna själva. dom klev av på brynäs och gick hem till jesper medan jag fortsatte mot stan och vidare till hemsta hem till W. där var rille också. vi tittade på 2 american pie filmer, haha så jävla fult. åkte till stan med sista bussen och hem till liza igen. kom hem till henne och lagade mat - vår klassiska maträtt såklart.
men nu ska jag dra mig till bussen, ska upp till söder och sola :) ikväll kommer Martin!

 mia, liza och paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0