Tack tjejer!

det var en jättetrevlig kväll igår. mötte lisa, malin, paula, johanna, linda och sofia vid ica. efter mycket om och men bestämde vi oss för att äta tacos, väldigt väldigt gott :)
dunkade musik och hade allmänt trevligt, så gick vi ut till lokalen. spelade spel och åt chokladbollar, popcorn och rabarberpaj som sofia hade med sig. haha, typiskt att jag inte tycker om rabarberpaj, halv tolv hämtades ockelbotjejerna, så då åkte alla andra hem också förutom paula. hon sov hos mig, och vi somnade gott till scrubs i soffan. vaknade runt elva idag så åkte hon hem med tolvbussen. jag diskade det sista och packade grejerna. nu har jag duschat och såntdär och om ungefär en halvtimme åker vi till tierp på min kusin robins student. jippi.. sen är det mehedebyvecka tills på fredag, jag får stå ut, det är ju iallafall sommarlov!
nu ska jag slänga upp lite bilder från gårdagen, titta och njut.









Kommentarer
Postat av: malin

oj, 3:e bilden va inte fashion... ser ut som att jag har gått över tiden med typ, 9 månader till!!!!

2009-06-12 @ 15:11:27
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: ryding

alla bilder var... inte fashion.. hahaha

2009-06-13 @ 23:26:42
URL: http://stickat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0