SOMMMMMMARLOV!

yes, nu är det sommarlov :D det var liten ceremoni i aulan, några sjöng och rektorn höll ett litet tal. jag hade ju inte den bästa klädseln precis, de andra i min klass tänkte smart och hade på sig jeans och nån fin tröja bara och vissa i leggings. men jag då, i klänning och alldeles barbent med klackskor. lika smart as always, oh yes. efter allt det där gick vi till hemklassrummet och fick betygen och så fick vi gå hem.
såhär blev mina betyg:
matte: VG
svenska: VG
engelska: VG
estetiskt val (bild): VG
naturkunskap: G
samhällskunskap: G
datakunskap: G
spanska steg 3: G

jag är väl inte missnöjd men ändå inte jättenöjd. framförallt för engelskan där läraren alltid säger: lite till, liiiiite till sen blir det MVG. åt skogen med dig robert, din mas.
när jag kom hem från skolan föreslog ludvig att vi skulle äta på antingen max eller mcd, det var ju en toppenidé. åkte till hemsta och mötte honom, och det blev donken för oss. mums mums. vidare in till nya willys och kolla in stället, jag skulle vilja kalla det nya willys - frysdisken.
 satan var kallt det var därinne. åkte hem och städade, diskade och dukade. nu är det inte långt kvar tills jag cykla till ica och möta några tjejer från klassen. det blir middag hos mig, sen ska vi ut i min lilla lokal och roa oss med massa olika spel, singstar och massa gott.

ha en trevlig kväll :)



 Älsklingen min


Kommentarer
Postat av: linda

såg martin på bion igår :D

2009-06-11 @ 16:55:04
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0