Slipping through my fingers

jag och Martin hade en mysig midsommar helt för oss själva :)  tog ett skönt varmt bad, drack cider och åt melon. sen lagade vi kebab med pommes och tittade på herkules till det. jättemysigt! resten av kvällen mös vi och tittade på film, och somnade redan vid elva haha, sällan vi! vaknade redan vid nio idag men lämnade inte sängen på ett bra tag. och stackars älskling blev magsjuk så det blev inga lugna timmar för han :( sista timmen lugnade det sig så då låg han och sov i mitt knä, ahw tyckte så synd om honom.. vid tvåtiden kom hans och pappa och hämtade honom, hoppas du blir bättre v
jag försökte få i mig frukost, men usch vad magen var orolig. jag är väldigt känslig för spyor och sånt, framförallt att se och höra folk spy. jag kan inte ens se och höra mig själv göra det! så jag var ganska.. illamående ett tag. men det blev bättre som tur var. jag la mig i fönstret och solade i en timme och sen försvann solen, jävla moln. så jag tog en svalkande dusch, och nu ska jag börja göra mig iordning litegrann. ska till liza med tjejerna och fira mia som fyllde 16 år igår! grattis på henne :) äta god mat och umgås, sen får vi se vad som hittas på.

ha en trevlig lördagkväll!

 nya piercingen, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: malin

din mage är fashion!

2009-06-21 @ 13:28:40
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: LISA

Du är stencool!

2009-06-22 @ 18:05:48
URL: http://lolisosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0