Sleepover

Kvällen började bra hemma hos liza, satt ute på hennes altan och hade trevligt. det var mia, paulina, angelika, ida och jag som var där. sen drog angelika och ida hem. jag orkar inte skriva så mycket om kvällen just nu, men den var väl helt okej. vi kom hem till liza runt tre och somnade kanske fem, så vaknade jag halv tio imorse haha. jag har blivit en morgonpigg tjej! gick upp och åt frukost, så gick jag hemåt och la mig och stekte i en timme. duschade och åkte till stan och mötte ludvig, åt och trallade runt as usual :) åkte hem vid fem, och vid sex var det tennis som gällde. jag och jimpan åkte och spelade ett bra, riktigt roligt faktiskt och det gick bra!
 det blev ändrade planer ikväll, men det blir nog bra ändå.


 stekers haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0