SKOLAVSLUTNINGSMIDDAG SPM1

det var en väldigt trevlig kväll må jag säga! :D alla i klassen var där hemma hos othilia förutom knapp och dannberg. åt jättegod mat och världens godaste glass till efterrätt. othilia och co hade planerat femkamp, men vädret förstörde allt så det blev en trekamp istället, men det gjorde ingenting alls haha. eller fyra förresten, men skit samma. blev indelade i lag och körde på med boll i hink, pilkastning, kexleken (proppa i sig 4 stycken kex i käften och den som sväljer först och visslar vinner haha) och gissa vilket glas det var lidl cola i och vilken som var den äkta så att säga. det gick inte så bra förr oss, vi kom näst sist men det var bra gjort av oss ändå ;) sista timmen bestod av massa sång i sofforna, och vissa har ju mer inlevelse än andra. och nej lisa, sandra och maria jag syftar inte alls på er ;)
klockan tio tog de flesta bussen hem, och jag åkte ensam hem till bomhus. nu har jag iallafall laddat upp bilder på bilddagboken, så ni kan ju kika där med. jsterley, trodde ni något annat? fantasilös yesbox. men nu ska jag lägga upp lite bilder här med, sen ska jag sova. det är ju trots allt skolavslutning imorgon, HALV 9! jippi. men sen är det slut för den här terminen, och vi blir SPM2 i höst. konstigt och fult låter det :')











mer bilder finns som sagt på min bilddagbok: jsterley

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: malin

sweety :*

2009-06-11 @ 16:08:28
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0