"She called her husband hun, cause he was one."

haha, jag dör. rubriken är ifrån dagens 2½men avsnitt. inte för att ni förstår men ändå.

Kom till linnea vid åtta, så åkte vi till sätra och våldgästa nicke och per. vi gick runt runt runt i sätra och snackade minnen. det var trevligt :) runt ett kom linneas mamma och hämtade oss. tittade på simpsons, sen somnade vi. imorse vaknade jag runt halv tio, och halvsov tills linnea vaknade. vid halv elva åt vi frukost, så åkte vi till stan. det blev några nya plagg. träffade lilsis som fyller 16 år snart! så gick jag och linnea och köpte present till henne, hemligt hemligt ;)  åkte hem med halv tre bussen, så hämtade familjen mig i tierp. nu på kvällen har bror och elin vart här och ätit grillat med oss, så har vi bara tagit det lugnt.

nu ska se en film och sova, imorgon ska jag upp och jobba i skutskär. sen blir det Fjärran med ludvig &co. se om man får upp ludden i tid!

 haha så fin bild.  tagen av linnea. http://linneaaag.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0