Losing you - Dead by April

nu sitter jag i skolan på media i ett redigeringsrum med maria, lisa och malin! :)
vi redigerar våran dokusåpa och det går prima skinka, den kommer väl troligen upp på youtube inom en snar framtid. 
sen ska vi ha idrott och åka rullskridskor, det ser jag inte fram emot. om jag inte kan stå på ett par skridskor kan jag troligen inte åka inlines heller! fy. sen blir det ju att redigera hela dagen, så jävla roligt när allt blir klart! 
idag ska jag förhoppningsvis träffa linnea, sen ska jag åka och ta lagfoto och kolla på lagets match mot årsunda. 
men nu ska vi continue och leta musik till "klassrådet"  ;)
so long

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha tack jag har en digital kamera Olympus eller nåt ;p

2009-06-03 @ 19:26:35
URL: http://jagmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0