Jordgubbar med riktig mjölk

vaknade ungefär vid tio idag hemma hos linnea, gick upp och fick tacopaj till frukost haha :')
packade ihop grejerna och åkte iväg till valbo, mormor kom och hämtade mig vid tempo så åkte vi hem till dom. rensade ur deras förråd och åkte med skiten till tippen. och vilken jävla värmebölja det har vart idag :o hade lite ångest för att jag inte låg hemma och solade istället haha. men jag tjänade ju pengar och fick träffa mormor och morfar! åt mat och jordgubbar med mjölk till efterrätt.

 sommarkänsla

vid halv skjutsade mormor hem mig, så var det dags att tvätta. usch, men man lär ju hålla det man lovar. nu ska jag strax byta om, för ikväll är det träning :) undra om jag kommer överleva eller dö av hetta. ja, det lär ju visa sig.


 nu jävlar ska jag jobba på brännan!

Kommentarer
Postat av: linnea

mej hjärta dej!

2009-06-23 @ 23:32:03
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0