I'm just a teenage dirtbag

feta sovmorgonen idag! så himla skönt att få vakna upp helt själv. kom till skolan till kvart över elva iallafall, även fast vi började halv ett. käkade med brudarna, så gick vi bort till media. hela klassen samlades och alla redovisade sina projekt. alla hade gjort skitsnygga projekt, från tidningar, kollage och film. våran dokusåpa var omtyckt också, haha ;) fick sluta runt två, då stack jag och några till ner till stan. tittade runt litegrann, och jag försökte desperat hitta ett par benskydd, men no no. åkte hem och var allmänt sur. satte mig framför tvn med den sista biten av blåbärspaj, det piggade upp mig kan man säga ;)  men när jimpan kom hem hade han köpt benskydd åt mig, lättad_tjej.

nu är jag faktiskt inte ett dugg taggad för träning, alldeles för seg och trött. men nu jävlar!
nu är det bara två dagar kvar i skolan, känns så grymt skönt. imorgon börjar vi tio och ska titta på våra "stortorget-filmer" från rörlig bild och få dom utbrända på dvd + projekten såklart. sen är det tårtkalas med alla på spm, wei
på onsdag har jag ingen aning om vad vi ska göra, sovmorgon får vi iallafall. totalt glömt bort, typiskt mig jappjapp!

men nu ska jag upp och ta mig en macka innan jag cyklar away to kastvallen.


 bjuder på en mer osmickrande bild

Kommentarer
Postat av: malin

sweeeet!

2009-06-10 @ 12:54:44
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0