I really like it but I'm losing control

tisdag: liza kom till mig runt ett, så målade vi mina lister. asdrygt, och det gick inge vidare ;) haha. åkte till lidl och köpte lite gott. sen kollade vi bara på massa disneyfilmer med cassandra. när vi skulle sova blev liza dålig, och till sist kom hennes mamma och hämtade henne runt tre. stackars :(
idag fick jag ta hennes moppe och köra in den till gävle, åkte till henne och lämnade den. så åkte vi ner på stan och vidare till city gross, jag skulle få lite instruktioner och såntdär, eftersom att jag ska jobba där imorn! skönt att tjäna pengar :) +jobb på ica i skutskär i tre veckor ungefär. jag är lagom happpppppyyyyy! fick skjuts in av min "chef" till stan, så gick vi till en resebyrå och kollade på resor. så det kanske blir av närmare augusti! fy fan vad härligt det skulle vara, menmen det kostar mycket och jag är den sämsta personen i världen på att spara pengar. därefter åkte vi till brynäs hem till lizas mormor och fick torsk och potatis ;) satt som en smäck det. sen åkte jag in till stan igen och mötte upp amanda och linnea :) gick runt ett tag på stan, och så kom beckis! jag fick med mig lite saker hem iallafall, men kortet töms ju på pengar, men sånt är livet yep!  nu har jag vart på träning, och ska snart gå och sova. måste ju orka lyfta tusentals frysvaror imorgonbitti. JIPPI

Kommentarer
Postat av: malin

nu får INTE du va med i klubben längre!!! ><

2009-06-18 @ 15:43:13
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0