I just want to be the one.

lite dålig uppdatering, men det gör inget.

i lördagsmorse spelade jag min första match på 4 år med damlaget, vi förlorade med 2-1 mot stensätra. flera av spelarna blev skadade och fick smällar, men domaren gjorde ingenting, dåligt. men så kan det vara. tog tåget hem till mehede, duschade och sånt. så kom två av pappas syskon med deras familjer. åt mat och spelade kubb. inte speciellt roligt, men jag stod ut.

igår vaknade jag tidigt, bubblade och sånt. sen skjutsade pappa mig till finnböle, så tog jag bussen ut till hedesunda. där hämtade isabell, henri och mia mig. handlade och sånt på ica och åkte hem. och jag hade inte fått reda på att det var isabells 18årsdag och det skulle bli ett litet kalas. dumt av mig att glömma också, pinsamt! men grattis gumman :) massa av släktningar kom och åt och drack champagne. maten var suverän men tyvärr inte champagnen haha. så spelade "barnen" krocket och så fick vi tårta. resten av kvällen låg jag och Martin och slappa framför tvn med popcorn. v

idag
ringde mobilen på 06:15. jag skulle upp och jobba, wiho. jag och älskling gick upp och åt frukost, så skjutsade stefan mig till bussen. alltid tråkigt att åka därifrån.. kom till city gross och gjorde det jag skulle, så slutade jag runt elva. åkte hem till w, smarta jag trodde att jag hade glömt nycklarna i mehede. var där ett tag, så chansade jag och åkte hem. självklart var dörren låst, så jag tittade efter nycklarna. självklart låg dom i väskan! gick upp och stekte ett tag, när mami kom hem kom hon upp med jordgubbar! nu snart ska jag till linnea, får se vad vi ska hitta på. ska sova där inatt också :)





 lilla jordgubben

Kommentarer
Postat av: malin

men brownie!!!

2009-06-30 @ 11:31:41
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa

"men så kan det vara..." Hahah :D

2009-07-01 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0