hos Linnis Gåsisbergis över natten!

Tack gävle. nu är det äntligen lite sol, och mer blir det resten av veckan har jag läst! hur härligt blir inte det? :)


jag vaknade runt tio denna måndagsmorgon, städade, duschade och sånt. åkte ner på stan med linnea, shoppade en del saker. en jättemysig tröja från bikbok, en Replayparfym samt trosor och en bh från H&M. lätt välbehövda köp må jag säga men det sved till i plånkan. ka-tching
åkte hem till mig runt tre, så gick vi en prommis till ica och tillbaka, köpte med oss mjölk, yoghurt och fil som mamma behövde. så lagade vi pannkakor, vi provade dessutom på att göra dom med fullkornsmjöl och det blev faktiskt jättegott. fast jag kan ju inte påstå att den första blev jättebra, en liten gegga med andra ord. tur att vi fick lite hjälp sen av jimpan ;) mumsade i oss PANGkakorna och satte oss i fönstret i solen. klockan gick och jag åkte på träning, väldigt skönt att träna men värmen. FY, kvaft som sören. cyklade hem och tog en dusch och packade ner lite kläder och paj, så nu sitter jag här hos linnea. vi har mumsat i oss blåbärspajen mamma gjorde, mums mums. vi ska väl bara ta det lugnt ikväll, kika en film eller något :)
imorgon ska jag till valbo och jobba hos mormor, då rullar pengarna in. wei

  hjärtat! asgammal bild hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0