Hedesunda och äventyr med Mr Persson

Det var lite småmysigt med den lilla släkt träffen iallafall, träffa kusinerna och så.
efteråt åkte jag och Martin till stan. köpte naturchips och massvis med godis. sen tog vi bussen ut till mysiga lilla Hedesunda. gick över till göran och katarina och lånade Boog&Elliot, så jävla klockren film! måste ses ;) mös med vårat gotta så gick vi och la oss. vaknade och åt frukost, +resten av godiset och chipsen och kollade på filmer. tog trebussen och hoppade av i finnböle där pappa väntade. och då kära ni, fick jag övningsköra för första gången! det var automatlåda, men ändå. det var asroligt, men lite läskigt måste jag erkänna. på kvällen tittade hela familjen på film och åt tacochips, lite lagom småmys. samtidigt fick jag och ludvig en impulsidé, kan man säga så? vi bestämde oss för att åka till lager 157 i sågmyra.

så imorse klev jag upp 8 för att hinna duscha och allt sånt, men vi fick ändå stressa som vanligt på grund av dålig planering från familjens sida haha. men jag hann med tåget till gävle iallafall. när jag kom fram gick jag ner till stan och mötte ludde. satte oss på donken och åt en mindre god glass. sen tog vi tåget till falun, och när vi väl kom fram såg vi att det tog hela 50 minuter för att komma ut till sågmyra och tiderna tillbaka matchade inte riktigt våra tågtider hem. haha bra av oss ;) så vi tog oss ner på stan och gick där. smällde i oss en kebab på närmsta pizzeria, mummmaaa :) det blev lite inhandlat iallafall: ett par skor, ett linne, en t-shirt, björn borg trosor och ett par leggings. billigt och bra blev det!  efter en lång dag tog vi halv fyratåget hem. båda var så slitna att vi somnade ett tag. kom till stan runt fem och åkte direkt hem till mamma, ska på träning ikväll. alla jävla planer på kastvallen är avstängda av allt regn förmodligen, så det blir intervall. glädjerop, not. känner ingen ork i kroppen just nu, men nu har jag inte tränat på en vecka så det är dags att komma igen nu. kör på det josefine!  bajs att sitta på en buss 1½timme sen. hatar mehedebajsby

 
njutaren


Kommentarer
Postat av: ludvig

leggings , leggins? elr hur va det :D

2009-06-15 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0