Fram med sommarvädret nu då!

jag tog fel på dagen när vi skulle ha tårtkalas, det  var visst idag. anteckna ni som behöver! idag innan jag gick till skolan från stan gick till heliga trefaldighet med ludvig och försökte hitta på Älskling, och det gjorde jag :) han fick examenpresent av mig, sen gick jag vidare till skolan. helt onödigt, lämnade in samhällsböckerna, sen blev det lite oseriösa nutidsfrågor, alla sög så det var ingen idé. städade ur skåpen så stack jag ner till stan och mötte lizziegirl, så köpte hon sin avslutningsklänning. köpte med oss mat och tog bussen hem till henne, lite senare kom paulina. vid halv ett tog vi +hiller och thove bussen till bomhus kyrka. vi tittade på källmurniornas avslutning, så himla mycket folk :o vi fick stå i gången, wiho. efter mycket sång och betygsutdelande var allt slut, och vi åkte hem.

nu sitter jag här och håller på att göra mig iordning, för om cirka en timme ska jag ta bussen till stan och sedan till strömsbro med min klass, det är nämligen avslutningsmiddag hemma hos othilia :) trevligt.
bilder kommer antagligen senare, om jag inte tar med mig kameran.

menmen, grattis till examen eller vad man säger alla niondeklassare.


Kommentarer
Postat av: malin

men fyfan! :o vilken ful där till vänster!!!!!!!!!

2009-06-11 @ 16:10:04
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0