Fjärran Höjder

fy fan vilken natt. inte en timmes sömn. hitta en killes mobil och fick 100 spänn, lät värt. haha
var helt väck idag och mådde inte så bra, så jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet. låg och solade ett litet tag, sen bestämde jag och ludvig att vi skulle åka till fjärran. åkte ner till stan, köpte min bikini och så köpte han tillfälliga badbyxor, dessutom köpte vi likadana solbrillor. stek! köpte med oss bananer, chips och digestivekex och gick. kom till fjärran runt två och mötte anna och othilia så vi slog oss ner med dom :)  så dagen har spenderats där, massa sol och lite bad. väldigt trevligt :)  nu ska jag gå till bussen, för ikväll har jag träning. så ska jag till mehede redan ikväll, för jag ska till harnäs tidigt imorn med ungefär samma gäng. ÄLSKA VÄDRET!




Kommentarer
Postat av: anna

haha liiiiiite risig bild ja!

men trevligt vart det (: ses i morgon

2009-06-25 @ 21:27:12
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0