dokusåpa för fulla muggs!

blev en väldigt dålig uppdatering den här helgen. men jag ska försöka sammanfatta lite kort iallafall,
efter skolan i fredags åkte jag hem och packade, sen blev det att jobba på köpis i några timmar. därefter kom min bror och elin och hämtade mig, så åkte vi ut till nya hemmet i mehedeby. grillade med familjen och tog det lugnt. jag hade verkligen jättetråkigt kan man säga, så jag dejtade kudden redan klockan tio..
började lördagen med att kliva upp och duscha, sen skjutsade adde in mig till stan. gick där några timmar med ludvig, flottade i oss max gjorde vi också ;) vidare till city gross och köpte choklad, så tog jag bussen ut till hedesunda med matilda. på vanliga busshållplatsen vid ica kom Martin och mötte oss med cyklar. kom hem och åt mat. resten av kvällen spenderades framför tv:n, väldigt mysigt!
söndagen tillbringade vi ute tillsammans med isabell och henri, kubb och stek såklart ;) glass var ju givet! så lärde jag åka hem med trebussen, och i väntan på angelica i stan föreslog ludvig att vi skulle köpa glass. haha, det passade ju perfekt i värmen. svettades ju som en jävla gris på bussen! satt där i skuggan och njöt av glassen, så kom angelica och hämtade mig. handlade och så hem till mehedeby igen.. grillade och tittade på karlsson på taket innan jag gick och la mig. snacka om att jag var nervös imorse när jag skulle ta bussen från tierp! gick upp kvart över sex -.- ja, ni hör ju redan hur hemskt det låter. som tur var skjutsade pappa mig till stationen för att köpa buss/tågkort. tog 45 jävla minuter in till stan med buss! tråkiga E4an hela vägen.. skoldagen har varit en aning seg idag, men väldigt rolig faktiskt. vi tittade igenom hela vår dokusåpa, 1 timme och 40 minuter mina damer och herrar. nu är det bara redigering som fattas, sen är det klart. satt kvar i skolan till fem, nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart på träning :)  skönt och jobbigt kommer det att bli for sure. det kommer ju bli skapligt kul att sitta på en buss 45 minuter hem också, jag lääääängtar..


 luddddven njuter av maten
 min bondbrännis hihi
 dryga älskade unge


Kommentarer
Postat av: malin

men är cassandra söt eller?!?!?!

2009-06-03 @ 17:26:16
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0