dålig uppdatering.

väldigt dålig uppdatering från min sida kan man säga!

men nu har vi gjort klart vår dokusåpa, haha. 15 minuter är den ungefär, och vi är väldigt nöjda ;) spanska redovisningen gjorde vi också, och det var tydligen "den bästa hittills", kände ironin där janne.
imorse var det en dålig morgon för mig, fy fan. skulle ta 9tåget in till gävle, tog kvart i bussen härifrån. först åkte busschauffören förbi busshållplatsen så jag fick springa tillbaka för att försöka hinna med tåget. när jag kommer fram till tågstation står det att tåget kommer 09:35 istället för 09:03. dåligt surt? kollade när bussarna gick, och självklart gick ingen till gävle på ungefär 2 timmar. pricken över i:et var att det var typ 5 grader ute och blåste på som satan. så jag ringde pappa och bad han att hämta mig. tog väldigt lång tid för honom, så jag började gå hemåt. smsar och frågar vart han är, så ringde han upp och sa: ta det lugnt, det är ju mycket trafik till tierp! tierp?! jag var ju förfan i mehedeby.. blev så grymt irriterad, så var jag trött och kall. han erbjöd skjuts till skolan, men det var ingen idé tyckte jag. klockan var kvart i 10 och teatern vi skulle kolla på började 10. sen skulle vi bara spela minigolf och sedan sluta, så jag missar ingenting. till råga på allt så funkade inte elementen, så det var svinkallt här hemma. det var min härliga morgon det. jag satsar en femhundring på att ni har haft en bättre morgon än mig!

en till dålig grej är att jag har inte fått något sommarjobb än, men nu innan jag tar tåget till gävle ska jag och pappa in till lidl för att söka jobb där. hahaha, herregud. men det är ju bättre än ingenting. får hoppas att jag får det också, blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0