Artonde juni

tidig morgon för mig idag. kvart i sju, fy och blä. tog bussen till city gross, fick plocka frysvaror i fyra timmar. jag vet inte vad ni tycker men det var hemskt tråkigt. åkte hem och duschade och sånt, sen åkte jag ner på stan och mötte ludvig. åkte till ikea och åt och så home again. nu ska jag ta bussen till stan och kika på ett navelsmycke innan jag tar bussen hem till mehedebajsby. min midsommar kommer spenderas med Martin, kan inte bli så mycket bättre! :) ensamma hemma hos mig, laga mat och mys.

vad ska ni göra på midsommar?




Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: malin

va gla att du tjänar pengar iallfall!

2009-06-18 @ 18:10:11
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0