Tisdagkväll snett in på onsdag

Helgen var jättemysig!
I fredags åkte jag in till Linnea. vi spenderade kvällen hos Gurra med Gugge, Jocke och Viktor. En väldigt rolig kväll må jag säga! Kom hem till Linnea runt tre och somnade bums.
På lördagsmorgonen gick jag upp lite innan nio, fixade mig och sånt så åkte jag till Häs med Isabell och Henri. Kom hem dit, duschade och sånt. Så kom ju äntligen Martin hem från träningen :) runt tre åkte vi till en slags gård, vilket jag inte kommer ihåg namnet på just nu. Där var det förlovningsfest eller vad man säger, för Martins kusin och hans tjej. En riktigt mysig kväll :) vi åkte hem lite tidigare, tittade på film och sånt och somnade gott.
Det blev en tidig morgon på söndagen för älskling skulle på nå fotbollsgrejs. det blev lite ändrad planering för min del så jag stannade kvar över dagen. v
På måndagen blev det stan och träning. Idag åkte familjen ut på en "hemlig" resa. Jag fick inte veta var det var förrän vi satt i bilen. Det blev en kort resa till Åland iallafall haha. åt brunch och köpte saker i taxfreen, hihi tack pappsen.


Fy satan vad trött jag är just nu! inte många timmars sömn de senaste nätterna.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: linnea

puss på min lilla jossan! :)

2009-07-29 @ 11:32:07
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0