Nu tar jag pick och pack och drar

NU ÄR JAG I GÄVLESTAD!

Men inte så länge till, håller på att packa för fullt nu. för senare idag åker jag och familjen/släkten Sterley till norrfjärden som varje år. Spela massa tennis (klubbmästerskap) +sola och bada om vädret tillåter. Ska spela min första match redan imorgon, åh jag är inte taggad. Just ja, igår färgade jag mer slingor och klippte mig hos brittlouise, fick träffa Martin också ett litet litet litet tag. Nu är mitt hår kortkortkort überkort, men det lärde ju göras nångång.
Men nu gott folk ska jag ta mig en dusch så jag får ur balsaminpackningen ur håret.

vi ses den 19e juli!    :)


is this our last summer?

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till på tennisen! :* fast nu är nog matchen redan spelad... ;)

2009-07-14 @ 13:24:04
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0