Nothing else matters

Gårdagen var mysig. började med att jag åkte till harnäs med mamma, jimpan, håkan och ingela. sen var det dags för träning, annah följde med också! härligt att få träffa henne igen. hade löpträning och styrka i en timme, sen cykla hem i hettan. hem och duscha, sen ner på sommarkväll. Mötte upp linda och malin först, sen kom paula. saknade brudar. Tittade runt lite och jag hittade en jättemysig kofta på cubus som jag köpte. Sen blev alla hungriga, och jag hade inte ätit något efter träningen så vi bestämde oss för att äta på nian. Nudlar med kyckling satte sig fint i magen! träffade på ludde och anna där med, som jag inte hade sett på två veckor, gosh.
men det var en trevlig kväll :)

nu ska jag ta en dusch, sen ska jag ner på stan ett tag och träffa ludvig. sen är det träning igen, skönt att dom är rätt tidiga nu. imorgon bär det av till mehede, skit. 

aja, nu lär jag dra mig mot duschen.    puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0