När du ler så är jag högt i det blå


Tänkte bara skriva några rader och lägga in lite bilder. Några aningar roligare då att titta! Bilderna är inte av högsta kvalité, men det står ni ut med ;)


 

 

 


bild 1: Gugge i fredags med grandma brillorna
bild 2: Cassandra igår på Ålandsbåten
bild 3: SLAPPIS!
bild 4: dygnen i brors lägenhet med bl.a Liza and Mia
bild 5: Sterley stekstolen!
bid 6: ointressant

sådär ja.
Idag har jag vart på stan med Eddy och Kristoffer. Jag köpte en t-shirt på blå, så åt vi på nian och fikade. trevligt att träffa dom två igen :) träffade mysigt folk as well!
Nu sitter jag här ensam hos madre, ska åka och träna om en timme ungefär. sen åker jag ut till Hedesunda och sover kvar där hos my boy! v








Kommentarer
Postat av: Annisen

puss

2009-08-01 @ 11:29:46
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/
Postat av: Annisen

puss

2009-08-01 @ 11:29:55
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0