Home sweet home

Äntligen hemma! har haft det jättehärligt uppe i stugan iallafall.

ska försöka ta det lite kort vad vi har gjort.
spelat massa massa massa tennis, solat, badat och återigen tennis. vädret har vart underbart i nästan alla dagar.
det gick faktiskt bra på tennisen, bättre än förra året. och den jävla damfinalen kan jag inte glömma. jag vann första set med 6-2. i andra set ledde jag med 5-2, så tar agnes igen så det blir 5-5 och så blir det tiebreak. haha hoppas ni förstår orden ;) hon vinner tiebreaket, så i tredje setet leder hon med 5-1. då hade jag gett upp, men turen vänder och det blir 5-6. tiebreak igen och hon vinner till slut, men fyfan vilket match. sjukt jobbig. okej, jätteintressant fakta att veta men :D
det blev två silvermedaljer iallafall och det är jag sjukt nöjd med. yes!

igår när jag kom hem stod Martin och väntade vid addes lägenhet, vi tillbringade natten här :) vi köpte hem maxmat, tittade på film och mös med gott. underbart! idag åkte han hem vid tvåtiden, och jag gick tillbaka hit. nu ska jag städa undan lite här, duscha osv. ikväll är det säsongens första träning! hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0