En sommarkväll utan sommar.

Längesen jag bloggade nu, men jag har helt enkelt inte haft ork eller tid. såklart man skyller på det!
Det har varit underbara dagar med vänner, pojkvän och såklart det dåliga vädret. men nu på fredag skulle det bli fint, wiho gävle jublar. Fick reda på igår att vi skulle åka upp till stugan på lördag morgon, och idag ringde mor och ändrade till fredag eftermiddag istället. men jippi. Så det blir 8-9 dagar däruppe, ska bli skönt att komma bort men kommer sakna alla här hemma.. och nu hoppas hoppas hoppas jag att Martin kan följa med upp några dagar, skulle bli så mycket bättre v
Mjo, det blir mycket tennis spelande och matcher, men det blir skoj!
nog om det nu. nu ska jag äta och sedan ta bussen in till Gävle för att gå på sommarkväll med Liza och några till. har absolut ingen aning vilken/vilka artist/artister som kommer men jag kommer ju inte för att se dom/den precis.
Jag hoppas på en trevlig kväll iallafall och att regnet ska hålla sig i molnen!

Om jag inte uppdaterar mer, så får ni ha en trevlig vecka 29!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0