Bolibompapapapa headern

Jag som litet barn var velig och så ful så jag var relig
men för varje år jag i synden går desto vackrare blir jag
Jag är kanske lite krånad och det gör mig så förvånad
att ju mindre hår jag på huvudet får desto vackrare blir jag
Sånt som ofta sker i pressen, blir jag aldrig nånsin ledsen
med ett ögonkast och en sångkontrast desto vackrare blir jag

Magnus Uggla - Desto vackrare blir jag.



Yes nu har jag en ny header, som jag har gjort helt själv. My mama is proud! nemen den ser värsta b ut, men jag ville byta ut min gamla. så det blev såhär, tänk på att jag är nybörjare he-he
jag gjorde den på www.scrapblog.com iallafall, väldigt enkelt. och det kan ju bli snyggt om man kan, ja min header är inget exempel på det.
Jag blev lagom sur ikväll, jag går in och kollar på lagets hemsida om träningen. så självklart var första träningen IDAG och inte igår. klockan var nio, och träningen började åtta. SMIDIGT
hejdohejdohejdo


Kommentarer
Postat av: .- Malin -.

den blev ju visst fashion! :D

2009-07-23 @ 22:26:03
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0