what a night!

så jävla rolig natt med grabbarna :D
det var ps2, gamecube och guitar hero för fulla muggar.
eller ja, nu vet jag att guitar hero inte är min grej för fem öre.
mina pullor paulina och liza kom också över ett tag,
med ett "oinbjudet" fyllo vid namn hiller ;) stackars eddyboy
typ vid tolv-ett gick dom, så var det jag, dk, erik och matte kvar.
spelade mariocart och såntdär och åt gott :)
kollade på beck och lejonkungen 3 också! haha
vi höll på att dö av skratt man ju säga, framförallt daniel!
vid fem ville nästan alla sova, plus att matte skulle upp på match.
så imorse klockan halv nio väcktes man av mattes mobil..
fyfan. hjälpte daniel uppför trappen och så, så stack dom till nynäs.
jag spelade mariocart ett tag, sen la jag mig igen och somnade om till runt ett.
gick upp och åt tacosrester hihi, sen städade jag upp i svinstian!
sen dess har jag bara suttit här, snark. blir inget mer maraton iallafall,
så vi får väl se vad jag gör! har några "alternativ" haha
aja, tyvärr finns det inga bilder från inatt. men det står ni väl ut med.
nu ska jag gå upp och fräscha upp mig lite.

 100 % brynäsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0