välkommen 2009!

vilken jävla kväll!
kvällen blir i rätt korta drag.. ska försöka iallafall!
kvällen började med middag hemma hos padre med grannarna perschke/brunzell.
det var väl trevligt, förutom papi's och angelicas pinsamma historier om klamydiatester,
prins albert m.m. god mat var det ju iallafall, haha.
vid sjutiden skjutsade bror hem mig till madre för att jag skulle ladda in musik
på mp4an, så fixade jag sminket litegrann och sådär.
sedan gick jag hem till liza, där hon (såklart) angelika, ida och pauwi var. 
pratade lite smått, sen började det strömma in folk!
det var nice stämning kan man säga.
vid elva drog vi oss in till stan, stod därute och frös.. jag höll på att
ramla ihop för att det var så kallt. skönt att det fanns någon
som kunde värma mig hela tiden, tack pauwi! träffade massa folk
och så blev det lite småttkaos..
till sist gick jag och pauwi in på donken och satte oss där för att värma oss,
träffade isabell och henri och ett par fulla classmates också! HAHA
satt kanske där i 40 minuter, så äntligen ringde liza och sa att
vi skulle ta bussen till bomhus. i bomhus mötte vi henne
och gick hem till her place. lagade mat, som var välbehövligt kan jag säga!
gick upp och la oss, möra som stekar! hade skitsvårt att somna den natten,
vaknade en triljon gånger av att jag var törstig. till sist gick jag upp vid sju
för att dricka, efter det gick det lättare att somna iallafall.
vaknade i hyffsad tid idag! jag begav mig hem framåt fyra,
kom hem och vilade en stund, sen har jag haft full sjå
att hitta mitt armband, har rensat dammsugarpåsen,
letat i lägenheten, men nejnej! det konstiga var att
jag inte hade det på mig igår.. så jag kan ju inte ha tappat det!
ÅH VAD ARG JAG ÄR PÅ MIG SJÄLV
nej, nu ska jag fortsätta leta!
gott nytt år på er då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0