uscha

skola idag..
fick nytt schema och sånt, faktiskt nöjd med det.
slutar 12 på torsdagar så det är ju nice!
så fick man ju träffa alla classmates också :)
efter skolan drog jag till stan och mötte eddie,
gick till söder så att han fick sig en haircut.
vidare till waynes och tog en latte,
vilket jag aldrig smakat och tyckte inte vidare om..
haha men det var trevligt och träffa grabben igen :D
träffade även svägerskan och hennes kompisar också!
tog bussen hem runt halv sju, kom hem och åt mat
sen har jag bara suttit här och asgarvat i min ensamhet!
HAHAHAHAHAHAHA alltså man kan inte ha roligare
än mig just nu! lasses skratt i barnen i bullerbyn slår allt
jag svär!

btw så har jag och linda bytt från julsånger till sommarsånger,
har redan börjat med en cover på brev från kolonien ;) haha

  snygg linda!

 lindas bild av björn gustafsson, faktiskt rätt likt ;)

Kommentarer
Postat av: murw

du kan vara söt jossssssssssis :D

saknar dig också ju<3

2009-01-09 @ 12:03:11
URL: http://erickssonmaria.blogg.se/
Postat av: lindaRydén

haha, men vilken läcker bild på mej det var;D

vi måste göra om Ida Sommarvisa också ;) hehe

2009-01-10 @ 15:44:56
Postat av: mulin

haha, kan du inte skriva ut texten till eran låt? :D

2009-01-13 @ 08:44:29
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0